artykuł nr 1

Powiadomienie o wyniku postępowania

 Opoczno, dn. 2012-10-18

numer sprawy 10/12

Wg rozdzielnika

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie ul. Rolna 5, 26-300 Opoczno, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: „Dostawa soli drogowej niezbrylającej gat. DR na potrzeby ZDP w Opocznie” została wybrana oferta nr 2 złożona przez:

 

Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe- Budownictwa

„TRASA” Sp. z o.o.

ul. Żeromskiego 7,

21-500 Biała Podlaska

 

Cena oferty: 88.560,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy pięćset sześćdziesiąt  złotych 00/100 )

 

Wybrana oferta została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o kryterium przyjęte w postępowaniu jakim była cena ofertowa – 100%.

 

Jednocześnie informuję, że Zamawiający wykluczył z postępowania o udzielenie zamówienia ofertę nr 3 złożoną przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo-Handlowe BUD-TRANS  Krzysztof Rzeźnik 26-300 Opoczno,

ul. Rolna 6 na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, który stanowi że z postępowania wyklucza się Wykonawców którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert.

Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert a zgodnie z art. 45 ust. 7 Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W świetle powyższych przepisów wadium powinno zostać zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem składania ofert, który to jest oznaczony nie tylko datą ale również godziną.

Na podstawie wyciągu bankowego stwierdza się, że wadium zostało zaksięgowane na koncie zamawiającego w dniu 15.10.2012r. o godz. 12:16, gdzie termin upłynął 15.10.2012r. o godz. 10:00.

 

Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

W załączeniu przekazujemy nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty (załącznik nr 1) oraz punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert i łączną punktację (załącznik nr 2).

 

Wykonawcę, którego oferta została wybrana proszę o skontaktowanie się z reprezentantem zamawiającego w sprawie podpisania umowy.

Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych dział IV „ Środki ochrony prawnej”.

 

Dyrektor

Zarządu Dróg Powiatowych w Opocznie

Andrzej Reszel

 

Rozdzielnik:

 

1. SOLVADIS POLSKA Sp. z o.o., 50-020 Wrocław,  ul. Piłsudskiego 74 (fax (71) 799 55 55)

2. Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe- Budownictwa „TRASA” Sp. z o.o. ,ul. Żeromskiego 7, 21-500 Biała Podlaska (tel./fax 083 343 27 42, 083 343 53 13)

3. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo-Handlowe BUD-TRANS  Krzysztof Rzeźnik

26-300 Opoczno, ul. Rolna 6 (fax 44 755 00 43)