Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 87198-2012 z dnia 2012-03-21 r. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Opoczno
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z likwidacją skutków nawałnicy z dnia 14.07.2011r. obejmujących w szczególności uporządkowanie i odtworzenie zniszczonego zadrzewienia przydrożnego oraz uporządkowanie terenu pasa...
Numer ogłoszenia: 87590 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 87198 - 2012 data 21.03.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie, ul. Rolna 5, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361125, fax. 044 7543462.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV,pkt 5.
· W ogłoszeniu jest: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94533,91 PLN..
· W ogłoszeniu powinno być: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141808,87 PLN..