artykuł nr 1

 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 87198-2012 z dnia 2012-03-21 r. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Opoczno
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z likwidacją skutków nawałnicy z dnia 14.07.2011r. obejmujących w szczególności uporządkowanie i odtworzenie zniszczonego zadrzewienia przydrożnego oraz uporządkowanie terenu pasa...


Numer ogłoszenia: 87590 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 87198 - 2012 data 21.03.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie, ul. Rolna 5, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361125, fax. 044 7543462.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·   Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV,pkt 5.

·   W ogłoszeniu jest: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94533,91 PLN..

·   W ogłoszeniu powinno być: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141808,87 PLN..