artykuł nr 1

Dostawa soli drogowej niezbrylającej gat. DR na potrzeby ZDP w Opocznie

 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 211633-2012 z dnia 2012-10-04 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Opoczno
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej DR z antyzbrylaczem wraz z wyładunkiem na bazach ODM-1 w Opocznie i ODM-2 w Solcu w łącznej ilości do 300 Mg w sezonie zimowym 2012/2013,. Przewidziana ilość dostawy soli do końca roku...
Termin składania ofert: 2012-10-15


Opoczno: Dostawa soli drogowej niezbrylającej gat. DR na potrzeby ZDP w Opocznie
Numer ogłoszenia: 433366 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211633 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie, ul. Rolna 5, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361125, faks 044 7543462.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli drogowej niezbrylającej gat. DR na potrzeby ZDP w Opocznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej DR z antyzbrylaczem wraz z wyładunkiem na bazach ODM-1 w Opocznie i ODM-2 w Solcu w łącznej ilości do 300 Mg w sezonie zimowym 2012/2013,. Przewidziana ilość dostawy soli do końca roku 2012 - 120 Mg. Materiały do zwalczania śliskości zimowej powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 poz. 1960). Z uwagi na trudne do przewidzenia warunki atmosferyczne dopuszcza sie możliwość przesunięcia wielkości dostaw w obrębie jednego sezonu zimowego pomiędzy rokiem budżetowy 2012 a rokiem 2013 oraz przesunięcia wielkości dostaw pomiędzy Obwodami w zależności od potrzeb, w ramach całości zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wartość rzeczywistych potrzeb może być mniejsza i w takim wypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia prawne i finansowe. Odbiór soli będzie następował sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

· Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe- Budownictwa TRASA Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 7, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103622,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

· Cena wybranej oferty: 88560,00

· Oferta z najniższą ceną: 88560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00

· Waluta: PLN.